Skip to main content

Die is heel eenvoudig: veel informatie, producten en verandering maken het niet makkelijker voor u als klant. Ons doel is u persoonlijk te adviseren, maar vooral systematisch te informeren, én, in de mate dat u dat wenst, te begeleiden in de dynamische en snel veranderende verzekeringsmaterie.

Het is onze kerntaak om alle zorgen in verband met verzekeringen uit uw handen te nemen.

Iedereen wil natuurlijk een lange termijnrelatie uitbouwen met zijn klanten. Alleen weten we inmiddels dat we dit elke dag moeten verdienen. Gedrevenheid, ambitie en klantgerichtheid zijn daarbij onze drijfveren.

Historiek

Ons verzekeringskantoor werd in 1950 opgericht door René Eraly en werd vanaf 1982 verdergezet door zijn zonen Frank, Johan en Koen. Sinds april 2020 stapten Nele en Niels mee in als partner. Frank is ondertussen met pensioen sinds juli ’23. Sinds januari 2024 werd ook Kurt medebestuurder.

Ervaring, een sterk pluspunt in de verzekeringswereld, is dus uitgebreid aanwezig. Om een belangrijke meerwaarde als BEMIDDELAAR te kunnen geven en elke particulier, zelfstandige en onderneming van dienst te kunnen zijn, is ons team gaandeweg uitgebreid met 9 sterke krachten: Jenny, Nathalie, Kirsten, Nathalie, Kelly, Stefan, Kjell, Els en Maxim. Ondertussen is ons kantoor gegroeid tot één van de 15 grootste KBC-verzekeringskantoren van België.

Kwaliteit

KBC is gekend voor de kwaliteit van haar contracten. Maar de lettertjes moeten in de praktijk worden omgezet. Een verzekering is eigenlijk een dienst na verkoop. We zijn ons daarvan bewust en daarom heeft elk van ons zich gespecialiseerd in één of meerdere deelaspecten van de toch wel ingewikkelde verzekeringsmaterie.

In ons kantoor kan iedereen terecht: particulier, zelfstandige, kleine en grote onderneming. Iedereen kan rekenen op een persoonlijk contact, een menselijke manier van werken en een snelle bediening.

Wij houden van een open manier van communiceren over de kwaliteit van onze diensten, de verwachtingen die u heeft en de manier waarop we die inlossen. We vernemen graag van u persoonlijk waar we het in de toekomst nog beter kunnen doen. Bent u niet tevreden over onze dienstverlening, verloopt er iets niet naar wens, of heeft u hierover suggesties, laat het ons dan zeker weten.